Фарадејев закон електромагнетне индукције.pptx
https://drive.google.com/file/d/15kvCC2Gc6-vJUoFwEp5Podu4ODs-WtYz/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1GAusos1UtuvNKR-tE8FpRSXwx95OtO5b/view?usp=sharing
https://www.webwhiteboard.com/
Циљ: Стицање основних знања из области електромагнетизма; Оспособљавање ученика за практичну проверу појава и закона из области електротехнике
Исходи: -објасни Фарадејев закон електромагнетне индукције,разликује појмове електромоторне силе, и индуковане електромоторне силе
- уочава односе између електричних и магнетних појава
- наведе пример практичне примене овог закона
- самостално осмисли ланац тока дешавања при овој појави
- препозна облике енергије
- повеже механичко&
Уводни део часа: Ученицима сам у Гугл учионици поставила кратак видео, и тест који су попунили само на основу онога што су видели и могли да закључе из видеа. После решавања теста, поставила сам кратак писани текст на исту тему.
Средишњи део часа: Квиз. На основу одговора из попуњених упитника, у алату ВебВајтборд направила сам флипчарт са најчешћим одговорима, као и тачним одговорима који су још увек сакривени. Ученици долазе на таблу и почиње квиз. У току квиза, ученици се курсорима групишу на пољима са одговором за који мисле да је тачан.
Водим дискусију у причаоници и откривам поља са тачним одговорима. Прелазимо на мапу ума у истом алату. Ученици долазе на други део табле, где је делимично попуњена мапа ума. Појмове који недостају, ученици откривају заједно са наставником, водећи дискусију у причаоници. Наставник води и усмерава дискусију. Неке појмове откривају ученици, а неке наставник.
Завршни део часа: У причаоници укратко понављамо све појмове.
Упућујем ученике на тест знања у Гугл учионици и анкету о утисцима са овог часа.
Информишем их да ћу у Гугл учионицу поставити квиз и мапу ума које смо заједно направили на овом часу.
Гугл учионица (Гугл форм)
Гугл учионица (Гугл форм)
ВебВајтборд, АктивПрезентер
Основе електротенике за први разред средње школа -Г.Мијатовић, В. Чоја, М. Тодоровић, Г. Стојковић, Г. Станојевић
На основу анкете коју су попунили ученици.
Оно остало што бих рекла, не могу јер не може овде да стане, има у презентацији.
Опет, има у презентацији.
Већини је било занимљиво и сматрају да их је час подстакао на самостално размишљање и закључивање.
Колега
Разговор, консултације, дискусија, конструктивна критика.
Предност: доступност свих техничких средстава (што није увек случај у школи).
Договор о термину извођења наставе. Могућност фокусирања на сваког ученика....
Недостатак: већина алата тражи апгрејд за потпуно коришћење њихових могућности, дакле недоступност алата,посебно за објективно тестирање.
Проблем: Мотивација због великог броја различитих захтева који се постављају пред њих, као и коришћења различитих платформи и алата.
Предност: чини ми се да добијају више повратних информација. Више могућности за индивидаулни рад.
Нисам убацила све линкове ка материјалима, јер су линкови већ у презентацији.